loading...

راهنماي سفر با تور مسافرتي

قيمت تور آنتاليا بيشتر از هر چيزي به نرخ هتل تان بستگي دارد چون غالب افرادي كه به ايت شهر سفر مي كنند

بازدید : 271
11 زمان : 1399:2

قيمت تور آنتاليا

آنتاليا شهري ساحلي است و بسياري از گردشگران توجه ويژه اي به آن دارند. از نظر قيمت ها معمولا اين شهر از استانبول و بعضي ديگر شهرهاي تركيه گران تر است البته هزينه ها طوري نيست كه از سفر به آن صرف نظر كنيد. قيمت تور آنتاليا بيشتر از هر چيزي به نرخ هتل تان بستگي دارد چون غالب افرادي كه به ايت شهر سفر مي كنند به دنبال جايي براي آرامش و استراحت هستند. تور آنتاليا معمولا از 3 ميليون تومان شروع مي شود و بسته به هتلي كه انتخاب مي كنيد و كيفيت خدمات افزايش مي يابد. البته هزينه تور علاوه بر هزينه اتاق شامل بليط هواپيما، گشت شهري، بيمه مسافرتي و ... نيز مي شود. آنتاليا به طور كلي آب و هوايي معتدل دارد و تغييرات فصلي كمتر روي آن اثر مي گذارد به همين دليل تقريبا در تمام روزهاي سال مي توانيد به اين شهر سفر كنيد.

تور آنتاليا ارزان

با وجود اين كه آنتاليا از بعضي شهرهاي تركيه گران تر است اما با اين حال هنوز هم مي تواند سفري ارزان را تدارك ديد. در فصل هاي سردتر كه به طور كلي حجم سفرها كاهش مي يابد تا در طول سال تحصيلي كه خانواده ها سعي مي كنند بيشتر روي درس بچه ها تمركز داشته باشند مي توان تور آنتاليا را با قيمت ارزان تري پيدا كرد. در زمان هتل ها و بليط هاي هواپيما تخفيف هاي خوبي دارند و مي توان با هزينه اي كمتر سفر كرد. نكته مهم اين است كه كيفيت سفر كاهش نمي يابد يعني اين تخفيف ها تنها به دليل فصل كم توريست است وگرنه همين خدمات در زماني كه گردشگران زياد است قيمت بالاتري دارد.

تور آنتاليا لحظه آخري

سال ها است كه تورهاي لحظه آخري فرصت خوبي براي سفرهاي ارزان هستند. اين موضوع در مورد آنتاليا نيز صدق مي كند البته به شرطي كه هميشه براي سفر آماده باشيد. چون در اين نوع تورها فرصت زيادي براي آماده شدن و تدارك ديدن نداريد، شايد نهايتا يك يا دو روز. به طور كلي تور آنتاليا نيازي به ويزا ندارد و از اين جهت سفر با تورهاي لحظه آخري بسيار تر است.

تور آنتاليا

آموزش مرحله به مرحله خريد اينترنتي تور آنتاليا از سايت سلام پرواز

سفر به آنتاليا اگر براي بار صدم هم باشد ، با تور خيلي شيرين تر و مقرون به صرفه تر است ، شهرهاي ديگر جهان را بعد از يك يا دوبار سفر كردن مي شود به تنهايي و بدون رفت.

در تور تمامي هزينه هاي سفر از حمله هزينه ترانسفر از فرودگاه لحاظ شده و شما در تمام طول سفر نيازي به حمل كيف پول خود نداريد، چرا كه تمامي هزينه هايتان از قبل حساب شده مثل همان شاهزاده كه در ابتدا مثالش را زديم.

مي توانيد بدون خرج كردن حتي يك لير سفري لاكچري به سواحل بي نظير آنتاليا را تجربه نماييد و پيشنهاد ما اين است كه به ما اعتماد كنيد ، همين الان گوشي تلفن خود را برداريد و با متخصصان و مشاوران با تجربه ما تماس بگيريد و سفري هيجان انگيز و رويايي را براي خود و خانواده تان برنامه ريزي كنيد .

گردشگران ايراني براي ورود به مرزهاي آنتاليا نيازي به اخذ و دريافت ويزا ندارند چرا كه تركيه از آن دسته كشورهايي است كه گردشگران ايراني خود را ملزم به دريافت ويزا و ارائه آن نمي كند و افراد تنها با خريد بليط از آژانس هاي مسافرتي معتبر مانند مي توانند سفر خود را آغاز كنند.

تمامي مسافران هميشه به دنبال پايين بودن قيمت سفر هستند به خصوص در زمان هايي كه به شروع فروردين ماه و ايام عيد نزديك مي شويم مي خواهند بدانند آيا راهي براي سفر كردن آن هم به صورت ارزان تر و مقرون به صرفه تري هست و يا اين كه اصلا توري كه مقرون به صرفه باشد هم داريم يا خير ، كه البته براي دست يابي به سفري ارزان و مقرون به صرفه تر هم راه حل ها و شيوه هاي بسيار گوناگوني وجود دارد كه از جمله آن ها مي توان به خريد و يا رزرو پكيج آنتاليا در فواصل زماني اوايل تا اواسط بهمن ماه اشاره نمود ، اما در حال حاظر بايد بدانيد كه آژانس با يكي از خطوط هوايي ايران اير يا سان اكسپرس به فرودگاه آنتاليا پرواز دارد كه اگر بخواهيم حدود قيمت به شما عزيزان بدهيم به اين صورت است كه پرواز تور 6 شب و 7 روز با پرواز ايران اير 2,520,000 تومان و تور 6 شب و 7 روز با پرواز خارجي سان اكسپرس 4,290,000 تومان هزينه براي شا در بردارد و لازم است بدانيد كه شما مي توانيد در اين تور از ترانسفر فرودگاهي كه از خدمات اين آژانس است نيز برخوردار شويد و به راحتي به هتل انتخاب شده خود به راحتي برسيد . اين را هم در نظر بگيريد كه قيمت ارز نا پايدار هست و قيمت ها ممكن است كاهش يا افزايش يابند.

با شرايط سفر به آنتاليا بيشتر آشنا شويد

در ماه آوريل شما مي توانيد تجربه اي ناب و دل انگيز از سفر به آنتاليا داشته باشيد ، زيرا اين ماه بيشتر طرفدار سفر را به خود اختصاص داده و در اصطلاح توريستي ترين فصل آنتاليا نيز بشمار مي رود ، البته اين فصل شلوغ آنتاليا تا دسامبر ادامه پيدا مي كند و به جرات مي توان گفت كه بهترين زمان سفر به آنتاليا در ماه آوريل يعني درست از ۱۲ فروردين تا ۱۰ ارديبهشت ماه است ، زماني كه آب و هواي اين شهر ساحلي معتدل ، دلپذير بوده و جمعيت توريست ها هنوز خيلي زياد نيست ، البته توجه داشته باشيد كه مسافران آنتاليا در ماه‌هاي آوريل تا دسامبر يعني۱۲ فروردين ماه تا ۱۰ دي ماه نمره بالاتري را دارند و همچنين ماه‌هاي ژانويه تا مارس ( ۱۱ دي تا ۱۱ فروردين ) ، به علت سرماي آب و هوا و ايجاد مشكل براي بازديد از جاذبه‌ ها و سواحل زيباي اين شهر ساحلي ، فصل خلوت گردشگري آنتاليا به‌ شمار مي‌ آيند كه مي توانيد تور ارزان آنتاليا را در متنوع ترين حالات خود تجربه كنيد .

همچنين اگر بخواهيم به بياني ديگر هم بهترين زمان سفر به آنتاليا را به شما بگوييم البته بر اساس آب و هوا مي توان گفت كه : بين ۲۶ فوريه تا دهم ژوئن ( ۷ اسفند تا ۲۰ خرداد ) و ۲۴ سپتامبر تا ‍۱۶ دسامبر ( ۲ مهر تا ۲۵ آذر ) هم مي تواند در ليست ماه هاي گردشگري اين شهر قرار بگيرند و توجه داشته باشيد كه دماي ميانگين در اين شهر بسيار متغير بوده ، آب و هوا با در نظر گرفتن رطوبت به جز چند هفته بسيار گرم در تابستان با شانس پايين بارش باران ، در آنتاليا بسيار دلپذير و عالي مي باشد و اين شهر در مقايسه با مقاصد گردشگري جهاني در خصوص آب و هواي مناسب خود ، توانسته نمره ۷۱ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد .

در ضمن اگر شما علاقه مندان به دنبال آب و هوايي گرم در بازديد از شهر ساحلي آنتاليا هستيد ، بايد بدانيد كه ماه‌ هاي آگوست ، جولاي و سپس سپتامبر گرمترين ماه‌ هاي سال محسوب مي شوند كه مناسب آفتاب گرفتن براي شما عاشقان آفتاب است و همچنين گرمترين زمان سال تقريبا در ميانه ماه تا آخر ماه آگوست با دماي ۳۴‎٫۶ درجه سانتيگراد و حداقل دماي ۲۸٫۱ درجه سانتيگراد در شب مي باشد .

پرواز هاي آنتاليا


پرواز به دو صورت انجام مي شود:

پرواز هاي ايراني مثل: ايران اير ، ماهان و ... كه در يكي از فرودگاه هاي اسپارتا و يا دنيزلي توقف دارند و تا آنتاليا چند ساعت فاصله دارد .

پرواز هاي تركي مثل تركيش ، سان اكسپرس و ... كه به صورت مستقيم انجام مي شوند و در فرودگاه اصلي آنتاليا بر زمين مي نشينند و به همين دليل گران تر از پرواز هاي ايراني هستند .

فرودگاه آنتاليا


تورهاي آنتاليا به 3 فرودگاه پرواز دارد كه اولين و بهترين آن ها , فرودگاه اصلي است كه در مركز شهر آنتاليا قرار دارد و فقط پروازهاي تركيه اي به فرودگاه آنتاليا پرواز مي كنند ، دومين فرودگاه ، اسپارتا است كه تا مركز شهر آنتاليا 3 ساعت و 30 دقيقه فاصله دارد و مسافران با اتوبوس هاي به هتل هايشان منتقل مي شوند ، اين فرودگاه ، يك فرودگاه نظامي است و مراكز خريد يا رستوران ندارد و يكي از دلايل ارزان بودن آنتاليا از طريق اين فرودگاه نيز همين است و بالاخره سومين فرودگاه ، فرودگاه دنيزلي است كه تا مركز شهر آنتاليا 4 ساعت فاصله دارد .

جاذبه ها و مكان هاي تفريحي كه نبايد از دستشان داد

از آنجاييكه آنتاليا را نگين مديترانه ناميده اند و اين شهر بزرگ ترين شهر ساحلي در سواحل درياي مديترانه است ، مي توان دريافت كه اين شهر جاذبه هاي طبيعي بسيار زيبايي در خود دارد كه مي تواند گردشگران آنتاليا را براي روزهاي متمادي در اين شهر پر رمز و راز نگه دارد ، يكي از نكات جالب در مورد آنتاليا اين است كه طي شواهد و مداركي ، ثابت شده كه اين شهر ساحلي زيبا ، قديمي ترين شهر كشور تركيه است و يكي از مواردي كه اين شهر را بيش از پيش جذاب و ديدني كرده تركيب جاذبه هاي كهن و مدرن آن با هم است.

جاذبه هاي ديدني آنتاليا به گونه اي است كه سليقه‌هاي مختلف را پوشش مي دهد و همه را راضي مگه مي دارد ، يكي از مزيت ها اين است كه خودتان مي‌توانيد محل اقامت خود را در آنتاليا انتخاب كرده و براي بازديد از جاذبه‌هاي ديدني نواحي اطراف ، سفرهاي كوتاه يك روزه برنامه‌ريزي كنيد و به ديدن جاذبه‌هاي تاريخي متعدد اين شهر برويد و مهمتر اينكه آنتاليا شهري است كه حس سفر را در تمامي افراد زنده مي كند و براي تمام سليقه ها مناسي است زيرا تركيبي از تاريخ و فرهنگ و دريا و جنگل است ، علاقمندان به طبيعت ، تاريخ و زندگي مدرن ، همه و همه مي توانند با سفر به آنتاليا به اوج لذت برسند و در ادامه با باشيد تا اشاره اي كوتاه به جاذبه هاي گردشگري آنتاليا داشته باشيم ، بدين ترتيب شما عزيزان مي توانيد با خيال آسوده بهترين تور را انتخاب كنيد و برنامه ريزي تان را براي سفري رويايي آغاز كنيد .

شهر قديم آنتاليا : اگر مي‌خواهيد حال و هواي قديمي آنتاليا را حس كنيد ، به محله پر پيچ و خم " Kaleiçi " برويد كه متعلق به دوره عثماني بوده و براي گشت و گذاربنا شده است ، در اطراف اين محله ، بوتيك ها ،‌ هتل‌ها ، مغازه هاي سوغاتي ، گالري‌ هاي هنري و رستوران‌ هاي زيادي قرار دارند كه مي توانيد از ديدن آن ها لذت ببريد .

بندر قديمي : اين بندر قديمي كه زماني مهم‌ترين قطب اقتصادي آنتاليا بوده ، در حال حاضر يكي از توريستي‌ترين جاذبه هاي محبوب‌ آنتاليا به شمار مي رود و در آن ، بوتيك ها ، كافه‌هاي زيبا ، بازار و قايق تفريحي وجود دارد كه اين قايق ها را مي توانيد اجاره كنيد و به دل دريا بزنيد و نشستن و نوشيدن در كافه هاي دنج بندر ، خريد كردن ، تماشاي غروب آفتاب ، شنا كردن ، گشت و گذار و تماشاي مناظر اطراف از كارهاي مفرحي است كه گردشگران تور آنتاليا در هنگام بازديد اين بندر انجام مي دهند .

موزه‌ باستان شناسي آنتاليا : براي اينكه از تاريخ تركيه سردر بياوريد و به فراز و نشيب هايي كه اين كشور در طي قرن ها پشت سر گذاشته پي ببريد حتما سري به موزه آنتاليا بزنيد و غرق در حيرت شويد .

دروازه‌ هادريان : اين دروازه كه‌ در منطقه " Kaleiçi " قرار دارد ، يكي از ورودي‌ هاي اصلي ‌شهر قديم آنتاليا به شمار مي آيد ، دروازه‌ هادريان يكي از جالب توجه ‌ترين قسمت هاي ديوارهاي قديمي شهر است كه از مرمر سفيد ساخته شده است .

برج و باروي رومي : كسي نمي‌داند كاربرد اصلي برج در گذشته چه بوده ، ولي باستان‌شناسان مي گويند كه اين برج به عنوان برج مراقبت و نگهباني مورد استفاده قرار مي‌گرفته و يك فانوس دريايي هم در اين برج وجود داشته وبندر قديمي را روشن مي كرده است و لازم به ذكر است كه امروزه مكان اين برج ، يكي از بهترين مكان ها براي تماشاي غروب آفتاب و مناظرحيرت انگيز بندر قديمي محسوب مي شود و د ر اين مكان مي توانيد به آرامش عميقي برسيد كه ساعت ها پايدار است ،همچنين در اين مكان زيبا كافه‌هاي بسيار دنج و خوب وجود دارند كه مي توانيد بعد از بازديد به آن جا برويد و دمي بياساييد و نوشيدني مورد علاقه تان را سفارش دهيد و نوش جان كنيد .

شهر باستاني آسپندوس: شهر باستاني آسپندوس ، يكي از دلايل مهم سفر علاقه‌مندان به تاريخ به آنتاليا است، اين قسمت از آنتاليا كه يك تئاتر رومي است، به عنوان يكي از بهترين نمونه‌هاي به جا مانده از تماشاخانه‌هاي رومي در سراسر دنيا شناخته شده است كه از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري تركيه به شمار مي رود، در كمتر از دو ساعت به اين مجموعه‌ تاريخي در شرق آنتاليا مي رسيد.

شهر باستاني ترمسوس: ترمسوس از آسپندوس جذاب تر است با وجود اينكه آسپندوس از شهرت بيشتري برخوردار است، ترمسوس بسيار خوب مرمت شده و دولت تركيه از آن به خوبي محافظت مي كند و يكي از دلايلي كه اين شهر را بيش از پيش جذاب كرده ، قرار داشتن آن در كنار تپه هاي ناهوار است كه زيبايي خاصي را به اين منطقه بخشيده است، اين شهر باستاني در عرب آنتاليا و در 34 كيلومتري اين شهر است.

شهر باستاني پرگه: اين شهر نيز يك تماشاخانه‌ بزرگ و باشكوه بوده كه زماني پايتخت پامفيليه كه در دوران تسلط يونانيان و روميان به اوج شكوفايي خود رسيده بود، محسوب مي شد. اين شهر باستاني نسبت به ديگر شهرهاي باستاني تركيه ، وضعيت خوبي ندارد و به خوبي مرمت نشده است و به همين دليل، گردشگران كمتري به ديدن اين شهر مي روند و اين يك فرصت مناسب براي عاشقان آرامش و خلوت كردن در طبيعت است، اين شهر باستاني در 17 كيلومتري در شرق آنتاليا واقع شده است.

المپوس و چيمائرا: دهكده‌ المپوس و پديده‌ي طبيعي چيمائرا كه در ساحل زيبا در نزديكي باقيمانده هاي شهر باستاني المپوس قرار دارند، يكي از زيباترين جاذبه هاي تاريخي و طبيعي آنتاليا هستند اگر تمام سبك بار سفر مي كنيد، اين منطقه بسيار مناسب شماست به دليل شب‌ هاي پرهيجان و محيطش كه بيشتر مورد پسند جوانان است، اين منطقه زيبا در 84 كيلومتري جنوب غربي آنتاليا واقع شده است.

چشمه‌ هاي كارستي: اين آبشارها عمري بالغ بر 2 ميليون سال دارند و امروزه تبديل به تراس‌هاي تراورتني وسيعي گشته اند و باعث ايجاد پديده‌هاي زيبايي مانند پاموكاله شده اند، دراطراف آنتاليا از اين نوع چشمه‌ها، آبگيرها و آبشارها به تعداد زياد پيدا مي شوند كه بر اثر فرسايش و باقي ماندن رسوبات طي ميليون‌ها سال تشكيل شده‌اند، اگر مي خواهيد از هياهوي شهر دور باشيد به اين جا بياييد.

غار كاراين: اين غار يكي از غارهاي ما قبل تاريخ، زماني كه انسان اوليه زندگي مي كرده كه در آن آثاري از دوران هاي پارينه‌ سنگي زيرين و پارينه ‌سنگي مياني كشف شده است و از اين آثار مي توان فهميد كه اين غار به زمان انسان دوران نوسنگي بر مي گردد، ضمنا اين منطقه كه 30 دقيقه با شهر فاصله دارد، در آخر هفته بسيار شلوغ است و بهتر است كه وسط هفته ازآن بازديد نماييد.

شهر تاريخي فاسليز : در اين شهر قديمي، مي توانيد بقاياي تماشاخانه، معبد، خيابان‌ هاي ستون‌ دار و دروازه‌هاي تاريخي موجود را مشاهده نماييد و يكي از دلايل زيبايي اين شهر در كنار دريا قرار گرفتن آن است كه باعث شده بسيار جذاب جلوه كند و در 60 كيلومتري جنوب غربي آنتاليا واقع شده است.

دما و آب و هواي شهر آنتاليا در فصول مختلف سال به چند درجه مي رسد؟


در آنتاليا 300 روز آفتابي داريم به همين دليل به شهر آفتاب تابان شهرت دارد. ميانگين دماي هواي دريا در اين شهر ساحلي كه آب و هواي مديترانه ‌اي با تابستان‌هاي گرم و خشك و زمستان‌هاي ملايم و باراني دارد، بين 16 درجه در زمستان تا 27 درجه در تابستان مي باشد. در ماه جولاي كه آنتاليا، گرم‌ترين ماه سال را در خود تجربه مي كند و بهترين زمان به آنتاليا مي باشد، ميانگين دماي هوا حدود 28 درجه است. در سردترين ماه سال يعني ژانويه ميانگين دماي هوا 10 درجه است. همچنين لازم به به ذكر است در ماه دسامبر بيشترين بارش و رطوبت هوا را در اين شهر مي بينيم و ميانگين بارش در اين ماه 210 ميلي‌متر مي رسد.

جهت مشاهده تور آنتاليا در سايت سلام پرواز اينجا را كليك كنيد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 105
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 595
  • بازدید کلی : 40376
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی