loading...

راهنماي سفر با تور مسافرتي

تور مارماريس معمولا از 5 ميليون تومان شروع مي شود و با توجه به هتل، بليط هواپيما و ساير امكانات تغيير پيدا خواهد كرد.

بازدید : 314
11 زمان : 1399:2

قيمت تور مارماريس

سفر به مارماريس يكي از زيباترين جزيره هاي تركيه قطعا از بهترين لحظاتي است كه هر گردشگري مي تواند تجربه كند. هزينه سفر با تور مارماريس معمولا از 5 ميليون تومان شروع مي شود و با توجه به هتل، بليط هواپيما و ساير امكانات تغيير پيدا خواهد كرد. اگر مي خواهيد سفر ارزان تري داشته باشيد مي توانيد هتل هايي با ستاره هاي پايين تر را انتخاب كنيد. مورد ديگر هتل هايي هستند كه به صورت شبانه روزي بوفه و رستوران باز دارند كه طبيعتا هزينه بيشتري دارند؛ به همين دليل بهتر است تنها هتل را با صبحانه رزرو كنيد و وعده هاي غذايي خود را در شهر ميل كنيد. به اين شكل هم انتخاب هاي بيشتري داريد و هم اين كه رستوران هاي معمول در سطح شهر هزينه هاي كمتري دارند البته اين به معناي بي كيفت بودن نيست چون رستوران هاي عالي و درجه يك در مارماريس وجود دارد. اين موضوع در مورد بليط هواپيما نيز صدق مي كند، در واقع بليط پروازهاي ايراني به مراتب ارزان تر هستند و از طرفي نوع صندلي نيز پرواز نيز در افزايش قيمت بليط موثر است. همه اين موارد دست به دست هم مي دهد تا قيمت يك تور نهايي شود. نكته اي كه در مورد مارماريس وجود دارد اين است كه به طور كل سفر به اين جزيره نسبت به شهرهاي ديگر مانند استانبول گران تر است.

تور مارماريس ارزان

مارماريس از شهرهاي توريستي و جذاب تركيه است كه به دليل آب و هواي معتدلش تقريبا در تمام طول سال مملو از گردشگر است. اغلب افرادي كه مي خواهند به تركيه سفر كنند مارماريس را در بين الويت هاي خود قرار مي دهند. پيدا كردن تور ارزان مارماريس يكي از دغدغه هاي اصلي گردشگران است و بسياري منتظر فرصتي مناسب براي اين سفر هستند. درست است كه آب و هواي مارماريس اجازه سفر در هر فصلي را مي دهد اما اغلب خانواده ها ترجيح مي دهند، سفر را براي روزهاي تعطيل برنامه ريزي كنند. به همين دليل شايد بتوان در فصل امتحانات يا شروع مدارس تورهاي ارزان تر پيدا كرد. به جز اين موارد مديريت شرايط سفر مانند انتخاب هتل هاي ارزان تر به جاي بهترين هتل هاي مارماريس و يا صندلي هاي معمولي هواپيما و ... قطعا در كاهش هزينه ها موثر است.

تور مارماريس لحظه آخري

تور لحظه آخري كه طرفداران زيادي دارد تنها براي كساني مناسب است كه هميشه آماده سفر باشند و پاسپورتشان اعتبار داشته باشد چون وقتي براي انجام اين امور وجود دارد. اغلب تورهاي لحظه آخري نهايتا يكي دو روز قبل از حركت روي سايت ها قرار مي گيرند. فلسفه به وجود آمدن تورهاي لحظه آخري از آن جايي نشات مي گيرد كه گاهي برگزار كننده تورها تنها چند صندلي خالي دارند و نمي خواهند با صندلي خالي پرواز كنند يا در فصلي به خصوص به دليل شرايط جوي مسافران كمتري وجود دارد. در اين شرايط آژانس ها آفر ها و تخفيف هاي خوبي ارائه مي دهند تا گردشگران را به بهانه ارزاني ترغيب به سفر كنند.

مارماريس و ديدني هاي آن

جالب است بدانيد كه شهر مارماريس به سبب برخورداري از معدن هاي سنگ مرمر بسيار در خود توانسته به اين نام دست پيدا كند و البته بد نيست بدانيد كه در واقع اين نام در زمان يوناني ها رواج داشته و برگرفته از همين معدن هاي سنگ مرمر بوده است و البته وجود تاريخ پر فراز و نشيب و بسيار غني اين شهر علاوه بر اين نام كهن توانسته جاذبه هاي بسيار ديدني و مناطق گردشگري زيبا در مارماريس را به وجود آورد كه از جمله اين جاذبه ها مي توان به داليان ، بندرهاي متعدد ماماريس ، مقبره هاي سنگي و صخره اي كاريان ، قلعه مارماريس ، موزه هاي بي شمار اين شهر و خيلي از موارد ديگر اشاره كرد و البته نا گفته نماند كه افراد در اين شهر مي توانند علاوه بر جاذبه هاي تاريخي و باستاني از تماشاي جاذبه هايي چون ساحل ايچملر ، بندرهاي متععد مارماريس ، جزيره كلئوپاترا ، كوه هاي مارماريس و فواره هاي رقصان نيز نهايت لذت را ببرند و با تجربه هر كدام از آن ها سفري به ياد ماندني و دلنشين را براي خود و همسفرانشان به ارمغان بياورند و در ضمن شايد خوب باشد كه بدانيد فرهنگ بسيار زيبا و سنت هايي باستاني و ارزشمند موجود در بين مردم بومي و محلي اين شهر نيز سبب شده تا افراد علاقه مند بي شماري اين شهر را براي سفرهاي شيرين و دلنشين خود انتخاب كنند ، در واقع مي توان گفت فرهنگ و آداب و رسوم مردم مارماريس توانسته هم پاي جاذبه ها و مناطق ديدني اين شهر نظر افراد بسياري را به خود جلب كند و خود به تنهايي براي خريد تور مارماريس به يك ويژگي بسيار عالي و بي عيب و نقص و عاملي اساسي تبديل شود .

تور مارماريس

گشت و گذار در مارماريس

اگر به شهر مارماريس تركيه قدم بگذاريد مي توانيد دو لنگرگاه اصلي و تعداد بي شماري از بندرها را در اين شهر مشاهده كنيد كه هر كدام توانسته اند به يك خانه امن و آرام براي كشتي هاي تفريحي و مسافربري تبديل شوند و البته افرادي كه علاقه مند به شنا و غواصي هم هستند به هيچ عنوان بازديد از اين بندرها را از دست نمي دهند و حتما در طول سفر خود بارها و بارها به آن ها سر مي زنند و همچنين جالب است بدانيد كه همه روزه و در هر لحظه و زماني از اين بندرها كشتي هاي تفريحي عازم جزيره هاي يوناني رودس مي شوند و خاطراتي بسيار به يادماندني و خوش را براي افراد علاقه مند به وجود مي آورند ، در شهر ۳۱٬۰۰۰ نفري مارماريس افراد مي توانند علاوه بر جاذبه هاي تاريخي بي شمار سواحل بسيار زيبايي را هم مشاهده كنند سواحلي كه توانسته اند براي هر فردي جذاب باشند و بهترين و با نشاط ترين تفريحات و سرگرمي ها را به وجود بياورند و به افراد هديه دهند .

اگر به سواحل مديترانه اي مارماريس قدم بگذاريد مي توانيد علاوه بر بازي و شنا در آب هاي زلال و پاك درياي مديترانه از تماشاي جنگل هاي سرسبز و بسيار خيره كننده كه در نزديكي اين ساحل قرار دارند و با درختان بي شمار خود خطي سبز بين ساحل و جنگل كشيده اند نهايت لذت را ببريد و يا مي توانيد به سمت كوهستان ها و رشته كوه هاي مرتفع اين شهر كه درست در مجاورت اين سواحل قرار دارند برويد و از يك كوه نوردي عالي وبه يادماندني نهايت لذت را ببريد و البته وجود همه اين ها و جاذبه هاي گردشگري بي شمار سبب شده تا مارماريس به يكي از خارق العاده ترين و پرطرفدارترين مقصدهاي توريستي تركيه تبديل شود و محبوبيت خود را هم پاي محبوبيت ساير تورهاي اين كشور افزايش دهد و هر ساله به يك نقطه عالي براي گردشگر و سفر تبديل شود ، در واقع مي توان گفت مارماريس همان جايي است كه در هر زمان و لحظه اي مي توان به آن سفر كرد و از تعطيلات خود نهايت لذت را برد چرا كه در اين شهر همه چيز براي يك خوشگذراني بي وقفه آماده و مهيا است .
مارماريس همان شهر بكر و دوست داشتني سفر است كه توانسته با آب و هوايي بسيار عالي ، اقليمي سرسبز و مطلوب و همچنين جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار فراوان براي سفر به خصوص در فصل هاي بهار و تابستان از سمت افراد علاقه مندان و گردشگران مختلف انتخاب شود ، اين شهر با فرهنگي غني ، تاريخي ارزشمند و كهن ، طبيعتي بكر و دست نخورده و از همه مهم تر سواحلي رويايي و آرام توانسته خود را به يكي از بهترين و مناسب ترين مكان ها براي تفريح به خصوص در كشور تركيه تبديل كند و البته نا گفته نماند كه مارماريس اصلا شبيه به شهرهاي ديگر تركيه نيست چرا كه اين جا همه چيز ناب و بي همتا است و مي تواند براي هر فردي جاذبه و سرگرمي خاص ارائه دهد در واقع مي توان گفت در اين جا همه چيز رنگ و بوي ديگري دارد و شايد به همين دليل است كه افراد علاقه مند و گردشگران بدون هيچ گونه معطلي و لحظه اي درنگ تورهاي مسافرتي مارماريس را براي سفر و گذراندن تعطيلات رويايي و افسانه اي در دل آب هاي مديترانه انتخاب مي كنند .

ضمنا اگر به اين شهر تاريخي با قدمت شش هزار ساله قدم بگذاريد مي توانيد آثاري بسيار زيبا تر از ساير شهرهاي تركيه ببينيد و يا اگر به سراغ جنگل ها و دشت هاي آن برويد مي توانيد گياهاني را مشاهده كنيد كه به طور حتم در هيچ جايي ديگري مشاهده نخواهند شد و البته وجود غارهاي بسيار تماشايي و زيبا در دل اين جنگل ها را نمي توان در اين تفاوت و تماييز مارماريس از ديگر شهرهاي تركيه ناديده گرفت در واقع اين جا همه چيز رنگ و بوي متفاوت دارند و اصلا شما احساس نمي كنيد كه اين هم همانند شهرهاي ديگر تركيه در مارماريس همه چيز براي يك خوشگذراني بي وقفه وجود دارد پس همين الان تور مارماريس را انتخاب نماييد و خود را ميهمان شهري متفاوت اما جذاب كنيد ، به طور قطع بهترين و دوست داشتني ترين قسمت سفر به هر شهر ساحلي چون مارماريس تفريحات آبي و قدم زدن بر روي شن هاي طلايي و سحر آميز سواحل خواهد بود و خوشبختانه نيز مارماريس توانسته از ساحلي وصف نشدني و دريايي شگفت انگيز برخوردار شود ، در اين جا تا دليتان بخواهد مي توانيد از تفريحات و سرگرمي هاي آبي مهيج و جذاب لذت ببريد و همچنين با تجربه تفريحاتي چون شنا ، غواصي در بين ماهيان درياي مديترانه ، موج سواري ، قايق‌سواري و يا كشتي سواري بر روي آب هاي زلال و شفاف درياي اژه و مديترانه غرق در شور و نشاطي خاص و بي پايان شويد و البته نا گفته نماند كه علاوه بر تفريحات آبي افراد علاقه مند مي توانند از تفريحاتي چون جيپ سافاري و چتر بازي هم نهايت لذت را ببرند و يك سفر بسيار شيرين و به يادماندني را براي خود و همسفرانشان به ارمعان بياورند.

پروازهاي فرودگاه مارماريس


همان طور كه گفته شد مارماريس در بخش جنوب غربي كشور تركيه قرار گرفته و توانسته دو فرودگاه بسيار مجهز و عالي را در خود جاي دهد كه البته افراد مي توانند با خطوط هوايي بسيار متفاوتي به اين دو فرودگاه منتقل شوند و همچنين بد نيست بدانيد كه فرودگاه دالامان اين شهر در فاصله 100 كيلومتري و فرودگاه ميلاس بودروم در فاصله 150 كيلومتري از شهر قرار گرفته كه البته جاي هيچ گونه نگراني نيست چرا كه تمامي تورهاي مارماريس سلام پرواز داراي ترانسفرهاي فرودگاهي رايگان مي باشند و البته نا گفته نماند كه افراد علاقه مند به تور مارماريس مي توانند از دو نوع پرواز داخلي چون ايران اير و يا ماهان و همچنين پروازهاي خارجي چون تركيش سفر خود را آغاز كنند .

موقعيت جغرافيايي شهر مارماريس در نقشه جغرافيايي

اگر بخواهيم به صورت دقيتر بگوييم كه شهر مارماريس از لحاظ جغرافيايي كجاست ؟ بدانيد كه اين شهر جذاب و ديدني درست بين سواحل اژه و مديترانه اي قرار گرفته است و اين شهر به‌ دليل قرارگيري ميان رشته‌ كوه‌ هاي كنار دريا به شهرت و محبوبيت خاصي رسيده است و مساحت شهر مارماريس در تركيه 878 كيلومتر مربع است و جمعيت ساكن حاضر در آن طبق آمار سرشماري كه در سال 2012 ميلادي انجام شده حدود 34047 نفر بوده است و اينكه نام " مارماريس " از كلمه " مرمر» " گرفته شده‌ است و مهمتر اينكه دليل اين نام‌گذاري ، وجود تعداد بسيار زيادي سنگ مرمر در منطقهٔ مارماريس مي باشد .


شرايط آب و هوايي مارماريس در فصول مختلف سال


ماماريس يكي از شهرهاي ساحلي قرار گرفته در مجاورت درياي مديترانه است و از اين رو نيز مي توان آن را جز شهرهايي به حساب آورد كه توانسته از آب و هواي مديترانه اي برخوردار شود و از اين رو نيز مي توان آب و هواي اين شهر را گرم اما معتدل معرفي كرد كه البته با تغيير شرايط رطوبتي و همچنين تغييرات زماني نيز مي توان شاهد تغييرات آب و هوايي در آن بود كه به طور مثال با نزديك شدن به فصل هاي زمستاني مي توان در اين شهر انتظار بارش هاي مكرر برف و باران را داشت و يا با سر رسيدن تابستان مي توان شاهد گرما و حضور آفتاب ملايم اما هميشگي در آسمان بود و همچنين شايد خوب باشد كه بدانيد آب و هواي مديترانه اي با فصل هاي تابستاني گرم و مرطوب و همچنين فصل هاي زمستاني باراني و خنك شناخته مي شود و البته مي توان گفت همين ويژگي است كه سبب شده تا مارماريس به يك شهر هميشه مناسب و مطلوب براي سفر تبديل شود .

هتل هاي معروف مارماريس


بهترين زمان سفر به مارماريس
قرار گيري مارماريس در كنار درياي مديترانه سبب شده تا اين شهر داراي آب و هواي مديترانه اي باشد و درست به همين دليل نيز مي توان انتظار داشت كه در اين شهر مي توان شاهد فصل هاي تابستاني گرم و مرطوب و فصل هاي زمستاني ملايم با بارش هاي مدارم بود و البته نا گفته نماند كه اين آب و هوا سبب شده تا مارماريس در بيشتر روزهاي سال داراي هواي گرم ولي آفتابي باشد و از اين رو نيز مي توان بهترين زمان سفر به اين شهر ساحلي زيبا و تماشايي را در بين فصل هاي بهار و پاييز معرفي نمود چرا كه مارماريس در اين فصل داراي آب و هواي مطبوعي است و خبري از گرماي تابستان و سرما و بارش هاي مكرر زمستاني نيست ولي اگر شما هم مانند بسياري از افراد ديگر اين شهر را براي خريد انتخاب كرده ايد بد نيست بدانيد كه بهترين زمان سفر به مارماريس در زمان عيد و نو شدن سال ، عيد قربان و همچنين عيد فطر خواهد بود چرا كه در اين زمان ها تخفيف هاي بسياري با كالاها و محصولات مختلف همراه مي شوند .

جهت مشاوره و خريد تور مارماريس مي توانيد به سايت سلام پرواز مراجعه كنيد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 662
  • بازدید کلی : 40443
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی