loading...

راهنماي سفر با تور مسافرتي

سفر به يك كشور جديد، سفر به دنيايي جديد محسوب مي شود و انتخاب يك تور خارجي مناسب، بهترين راه براي تجربه اين دنياي تازه است.

بازدید : 255
11 زمان : 1399:2

تورهاي خارجي سلام پرواز را بهتر بشناسيد

سفر به يك كشور جديد، سفر به دنيايي جديد محسوب مي شود و انتخاب يك تور خارجي مناسب، بهترين راه براي تجربه اين دنياي تازه است. بي جهت نيست كه از گذشته چهره هاي بزرگ فرهنگ ما تا اين حد روي اهميت سفر تاكيد كرده اند. گشت و گذار در يك محيط متفاوت، حشر و نشر با آدم هايي كه فضاي فكري متفاوتي دارند و ديدن سبك زندگي هاي ديگر، علاوه بر اين كه مفرح و لذت بخش است، مي تواند تا حدود زيادي به عميق تر شدن بينش ما كمك كند. ما اينجاييم تا به شما كمك كنيم جهان تان را گسترش بدهيد و به ماجراجويي در سرزمين هاي ديگر برويد!

يكي از بهترين و پرطرفدار ترين تورهايي كه توانسته اند تا به حال افراد بي شماري را تبديل به طرفداران و دلباختگان خود كنند تورهاي خارجي نام دارند ولي از آن جا كه افراد مختلف با ورود به آژانس هاي متفاوت مسافرتي مي توانند با تورهاي خارجي گوناگوني روبرو شوند امروزه انتخاب در بين مسيرهاي تورهاي خارجي به سخت ترين كار ممكن تبديل شده است و از اين رو نيز ما با شمار قابل توجهي از مسيرها و مقصدها روبرو هستيم اما به طور قطع جالب ترين و هيجان انگيز ترين تورهاي خارجي را مي توانيد در آژانس محبوب و دوست داشتني سلام پرواز مشاهده كنيد ، در واقع با ورود به صفحه آژانس مسافرتي سلام پرواز و انتخاب گزينه تورهاي خارجي از بالاي منو مي توانيد طيف بسيار وسيعي از مسيرهاي خارجي كه تمامي مقصدهاي پرطرفدار در سرتاسر جهان را شامل مي شود را مشاهده كنيد و در نهايت با فراغ بال از ميان آن ها يكي را انتخاب نماييد .

چگونه بهترين تور خارجي را انتخاب كنيم؟

قبل از پاسخ به اين سوال، بياييد ابتدا بررسي كنيم كه چرا بايد با تور سفر كرد. چرا وقتي مي توانيم خودمان شخصا براي رفتن به يك كشور ديگر اقدام كنيم بايد كارها را به يك آژانس مسافرتي بسپاريم؟

ليست تور هاي خارجي :

در همه سفرها، وقتي كار را به يك متخصص بسپاريد هماهنگي ها بهتر انجام مي شود. كسي كه بهترين هتل ها را مي شناسد و با آن ها در تعامل است؛ با شركت هاي هواپيمايي در تماس است و هميشه مي تواند بليت را با قيمت مناسب تهيه كند؛ در مورد مقصد اطلاعات كافي دارد و براي بازديد از جاذبه ها راهنما در اختيارتان مي گذارد و هزار و يك مزين ديگر. در مورد سفرهاي خارجي، ارزش اين خدمات چند برابر مي شود. محيط كاملا جديد و نا آشنا است و شما به قوانين نوشته و نانوشته آن تسلط نداريد. حتي ممكن است مشكل زبان هم داشته باشيد. به ويژه اگر براي اولين بار به آن كشور سفر مي كنيد. با توجه به همه اين ها، بهتر است هماهنگي ها را به كارشناسان متخصص ما بسپاريد كه سال ها تجربه برگزاري تور در كشورهاي مختلف را داريم.

تور خارجي

ما علاوه بر خدمات رزرو بليت و هتل، مسائل مربوط به ويزا را نيز حل مي كنيم. قوانين و مقررات در اين زمينه مي تواند بسيار پيچيده باشد و شما را سردرگم كند. در اين حالت كافي است مدارك لازم را ارائه كنيد و باقي امور را به حرفه اي ها بسپاريد. از اين گذشته، بسياري اوقات دريافت ويزاي گروهي و در قالب تور راحت تر از درخواست هاي انفرادي قبول مي شود.

علاوه بر اين موارد، ما خدمات ديگري را نيز در تورها خارجي خود ارائه مي دهيم. اين خدمات شامل ترانسفر فرودگاهي، گردش شهري، ليدر فارسي زبان و از همه مهمتر، بيمه مسافرتي مي شود.

محبوب ترين تورهاي خارجي

با توجه به اوضاع سياسي و مسائل مربوط به ويزا، نمي توانيم به هر كشوري كه دل مان خواست سفر كنيم و مي توان گفت انتخاب ها محدود هستند. به همين دليل چند كشور در بين ايراني ها محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. اولين گزينه هميشه تركيه است. كشوري كه براي سفر به آن نيازي به تهيه ويزا نداريم و مي توانيم 90 روز از سال را در آن حضور داشته باشيم. تركيه كشوري است كه تمركز زيادي روي جذب گردشگر دارد و البته اقليم طبيعي و آثار باستاني آن براي همه جذاب است. تركيه همه سليقه ها را پوشش مي دهد. طرفداران مراكز خريد معمولا وان و استانبول را انتخاب مي كنند و آن هايي كه به شهرهاي ساحلي علاقه دارند، عاشق آنتاليا، مارماريس و كوش آداسي مي شوند. طرفداران آثار باستاني و تفريحات خاص به كاپادوكيا مي روند. آلانيا، ترابزون و ديديم را هم نبايد فراموش كرد. در حقيقت فهرست شهرهاي ديدني تركيه بسيار طولاني است و مي توانيد همه آن ها را در صفحه مربوطه مشاهده كنيد.

گزينه بعدي معمولا دبي است. يكي از لوكس ترين شهرهاي جهان كه همه جور تفريحات عجيب و غريب را در آن مي توانيد تجربه كنيد. از پيست اسكي مصنوعي و سافاري در دل كوير گرفته تا هيجان انگيزترين پارك هاي آبي. فاصله دبي با ايران كوتاه است و همين مسئله باعث مي شود تعداد گردشگران ايراني در آن زياد باشد. البته بالا رفتن نرخ درهم امارات اين وضعيت را تا حدودي تغيير داده است اما هنوز هم دبي مقصد ايده آل بسياري ايراني ها محسوب مي شود.

تايلند و مالزي هم كشورهايي با طبيعت استوايي هستند كه تورهاي آن ها طرفداران بسياري دارد. اگر به سواحل بكر و جنگل هاي انبوه علاقه داريد اين كشورها گزينه بسيار مناسبي براي تان محسوب مي شوند. البته هر كدام ويژگي هاي خاص خود را نيز دارند. در تور تايلند مي توانيد تفريحات مجردي بيشتري را تجربه كنيد و در مالزي تركيبي از سه فرهنگ كهن آسيايي را مشاهده خواهيد كرد. هر دوي اين كشورها تاريخي بسيار طولاني دارند و معابد و نيايشگاه هاي اسرار آميز بسياري را مي توان در آن ها ديد.

كشورهاي ناحيه قفقاز هم كه جاي خود را دارند. اين منطقه زماني جزو خاك ايران بوده است و هنوز هم احساس نزديكي بسياري با مردم آن ها داريم. كشورهايي مثل آذربايجان، گرجستان و ارمنستان كه جاذبه ها و ديدني هاي بسياري دارند و به دليل نزديكي مسافت، سفر به آن ها چندان گران محسوب نمي شود. البته دامنه انتخاب ها به اين مواردي كه گفتيم محدود نمي شود. روسيه با آن معماري بي نظير و جاذبه هاي فرهنگي، چين با تاريخ كهن، سريلانكا با طبيعت بي نظير، عمان با سواحل زيبا، بلغارستان كه ارزان ترين كشور اروپايي است و ... هر كدام طرفداران خاص خود را دارند و سفر رويايي عده اي از افراد محسوب مي شوند.

تورهاي خارجي ارزان سلام پرواز تنها به مسيرهاي محبوب و دوست داشتني با پايين ترين تعرفه آسيايي ختم نمي شوند و از اين رو شما عزيزان و علاقه مندان به سفر با ورود به صفحه تورهاي خارجي سلام پرواز مي توانيد از انواع و اقسام تورهاي خارجي آسيايي و تورهاي خارجي اروپايي بهره ببريد كه البته از ميان تمامي بدانيد كه تورهايي اروپايي كه خود به چندين دسته تقسيم مي شوند و كشورها و سرزمين هاي بسياري را نيز در برمي گيرند هم در طي اين چند سال اخير توانسته اند به يكي از تورهاي عالي براي سفر به خصوص براي افراد علاقه مند به جهانگردي تبديل شوند و نظر افراد بسياري را به خود جلب كنند .

جالب است بدانيد كه افراد علاقه مند به سفر مي توانند با ورود به سايت آژانس سلام پرواز علاوه بر تورهاي خارجي از و مسيرهاي محبوب داخلي از اين قسم نيز بهره مند شوند و اين امر در واقع به اين سبب است كه افراد بتوانند با فراغ بال و خيالي آسوده دست به انتخاب بزنند و سلام پرواز را به عنوان يك همسفر هميشگي چه براي سفرهاي هيجان انگيز داخلي و چه براي سفرهاي به يادماندني خارجي انتخاب كنند و همچنين نا گفته نماند كه افراد با ورود به صفحه تورهاي خارجي سلام پرواز مي توانند علاوه بر مسيرهاي مختلف و گوناگون كه البته تعداد آن ها هم كم نيست مي توانند از تورهاي خاص و ويژه ديگري نيز بهره مند شوند و البته شايد خوب باشد بدانيد كه زمان اختصاص داده شده به تورهاي خارجي نيز مانند مسيرهاي آن بسيار متفاوت مي باشد كه البته از ميان زمان مختص تورها مي توانيد تور 3 شب و 4 روز و يا تور 7 شب و 8 روز كه در تاريخ هاي بسيار مختلفي برپا مي شوند را مشاهده نماييد و همچنين در صورت تمايل نيز مي توانيد زمان بيشتري از اين تورها و امكانات و خدمات همراه با آن ها بهره ببريد و سفري طولاني تر را تجربه كنيد و البته بايد بدانيد كه وجود اين هم مسيرهاي مختلف و تورهاي گوناگون در زمان هاي متفاوت تنها براي اين است كه بتوانيد در هر لحظه اي و زماني از زندگيتان سلام پرواز را در كنار خود احساس كنيد و بدانيد كه اين آژانس در هر مرحله اي مي تواند همانند يك دوست قديمي سفري لذت بخش و سراسر لذت را به شما عزيزان هديه دهد و از اين طريق كمي تغيير و جذابيت را در روند زندگي شما ايجاد كند و در نهايت زندگي شما را سرشار از انرژي و هيجان نمايد .

همان طور كه گفته شد در آژانس سلام پرواز براي تورهاي خارجي مسيرهاي بسيار خاص و ويژه اي در نظر گرفته شده است كه از اين طريق افراد به هيچ عنوان در انتخاب دچار مشكل مي شوند و با يك اشاره مي توانند به هر گوشه اي از اين جهان با بهترين و بالاترين كيفيت و مقرون به صرفه ترين حالت ممكن سفر كنند و همچنين اگر به صفحه تورهاي خارجي مراجعه كنيد مي توانيد پكيج هاي بسيار مختلف تورها را مشاهده كنيد كه شهرهاي مختلف اين سرزمين را در خود جاي داده است ، تور محبوب و پرطرفدار نمود

در ضمن بد نيست بدانيد كه مي توانيد تور كشورهايي مختلف اعم از كشورهاي اروپايي و يا آسيايي حتي آسياي جنوب شرقي را نيز مشاهده كنيد و بعد هم مي توانيد به سراغ بسته تورهاي ويژه و خاص برويد كه توانسته در دل خود تور نمايشگاهي و تور نمايشگاه گوانجو چين جاي دهد را مشاهده نماييد و بعد هم نگاهي به پكيج اروپا كه با انتخاب آن با تورهاي فرانسه ، اسپانيا ، ايتاليا ، تور تركيبي اروپا و سوئيس روبرو مي شويد بي اندازيد و البته اين جا پايان كار صفحه تورهاي خارجي سلام پرواز نيست چرا كه شما عزيزان مي توانيد بسته تورها را هم مشاهده كنيد و در ضمن بايد بدانيد كه اين بسته توانسته تورها تمامي مسيرها حتي تا صربستان را در خود جاي دهد ، به طور قطع با ورود به اين صفحه دست خالي بر نخواهيد گشت چرا كه در اين جا هر آنچه كه براي يك سفر بي نظير و منحصر به فرد كه نياز باشد گنجانده شده است و به نظر مي رسد تنها كافي خود را به آژانس مسافرتي سلام پرواز بسپاريد و از ميان تورهاي مختلف اين آژانس كه البته تعداد بسيار قابل توجهي دارند و از نظر هزينه و شرايط برگزاري نيز بسيار متفاوت مي باشند يكي را انتخاب كنيد و از اين زمان به بعد تنها كوله بار خود را براي تجربه سفرهاي هيجان انگيز و به يادماندني آماده كنيد .

پروازهايي كه براي مسيرهاي اختصاص داده شده به تورهاي خارجي در نظر گرفته شده اند به دو دسته پروازهاي داخلي و پروازهاي خارجي تقسيم مي شوند و از اين رو نيز افراد مي توانند با توجه به بودجه اختصاص داده شده به سفر خود يكي از اين دسته از پروازها را انتخاب كنند كه به طبع انتخاب پروازهاي داخلي كه با ايرلاين هاي بسيار مختلفي چون ماهان ، ايران اير و معراج انجام مي شود مي تواند به ميزان بسيار قابل توجهي هزينه سفر را كاهش دهد و سفري مقرون به صرفه و كم هزينه تر را به شما عزيزان هديه نمايد و البته نا گفته نماند كه افراد علاقه مند سفر به پروازهاي خارجي نيز مي توانند سفر خود را با ايرلاين هاي خارجي مانند تركيش ، سان اكسپرس ، اطلس گلوبال و امارات آغاز كنند كه البته انتخاب اين پروازها مي تواند هزينه سفر را بسيار افزايش دهد.

در نهايت لازم است اشاره كنيم كه ما تورهاي خارجي را در قالب پكيج هاي متنوعي به شما ارائه مي دهيم. تلاش مان اين است كه بهترين خدمات و امكانات را با مناسب ترين قيمت در اختيارتان بگذاريم و همه سليقه ها و بودجه ها را پوشش دهيم. ما همه مقاصد و جاذبه هاي گردشگري آن ها را به تفصيل براي تان معرفي كرده ايم. با مطالعه آن ها مي توانيد مقصد مورد نظرتان را انتخاب كنيد و سپس با بررسي پكيج هاي مربوطه، برنامه ريزي سفر مورد نظرتان را آغاز كنيد. كارشناسان ما تمامي اطلاعات لازم را در اختيارتان مي گذارند و هماهنگي هاي لازم را انجام مي دهند. با خريد تور، مي توانيد بدون دغدغه و در كمال آرامش، منتظر رسيدن موعد سفر بمانيد.

براي مشاهده تورهاي خارجي مي توانيد سايت آژانس هواپيمايي سلام پرواز را مشاهده نماييد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 91
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 581
  • بازدید کلی : 40362
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی