loading...

راهنماي سفر با تور مسافرتي

راهنماي انتخاب تورهاي مسافرتي ارزان

بازدید : 252
11 زمان : 1399:2

چرا تور مارماريس ؟

مارماريس يك شهر ساحلي زيبا در كشور تركيه است كه در ساحل درياي مديترانه در استان موگلا واقع شده است و يك ساحل شلوغ و پر جنب و جوش با يك تفرجگاه ساحلي طولاني دارد. مارماريس به خاطر شب هاي سرزنده و سواحل زيبايش از شهرت جهاني برخوردار است. در واقع مارماريس درون يك دره بين كوهستان هاي جنگلي و آب هاي كريستالي واقع شده است و يكي از شهرهاي جذاب توريستي تركيه به شمار مي آيد. از طرفي سفر به مارماريس براي تجربه غواصي و دريانوردي نيز بين توريستان سراسر جهان بسيار مشهور شده است. شما هم مي توانيد با رزرو تور ارزان مارماريس به اين شهر زيبا و ديدني سفر كنيد و يك تعطيلات آرامش بخش را در كنار سواحل مارماريس تجربه كنيد.

تور مارماريس

آب و هواي مارماريس

شهر مارماريس بهارها و پاييزهاي نسبتا گرمي را تجربه ميكند و در فصل تابستان هم دماي هوا به 30 درجه سانتي گراد ميرسد، درفصل زمستان شهر زيباي مارماريس هواي معتدل و مطبوعي را براي مردم و توريست ها به ارمغان مي آورد.از طرفي بيشترين بارش باران در همين فصل معتدل زمستان روي مي دهد و در فصل تابستان بارش باران در مارماريس به حداقل ميرسد.دماي ميانگين هواي سالانه در تور مارماريس حدود 19 درجه سانتيگراد است.در حالي كه گرم ترين ماه مارماريس با دماي ميانگين حدود 28 درجه سانتيگراد، ماه جولاي است و ژانويه با دماي ميانگين حدود 11 درجه سانتيگراد سردترين ماه سال در تور لحظه آخري مارماريس به شمار مي آيد.

تور ارزان قيمت مارماريس

بهترين زمان براي سفر به مارماريس

سفر به مارماريس در هر زماني از سال مناسب به نظر مي رسد و انتخاب زمان سفرتان به مارماريس به شدت به علاقه مندي هايتان بستگي دارد. اگر دوست داريد كه تعطيلات ساحليتان در مارماريس را زير آفتاب مطبوع و دل انگيز سپري كنيد، بهتر است كه تور ارزان مارماريس خود را براي ماه هاي جولاي يا آگست رزرو كنيد. اگر هم تحمل گرماي به نسبت بالا و البته قابل تحمل را نداريد، بهتر است كه ماه هاي مي، ژوئن و سپتامبر را براي سفر به مارماريس با تور مارماريس انتخاب كنيد.

جاذبه هاي گردشگري مارماريس

بدون شك مهمترين جاذبه گردشگري مارماريس، مارماريس مارينا است. مارماريس مارينا يك تفرجگاه ساحلي است كه توريستان معمولا بيشتر زمان اقامتشان در تور مارماريس را به تفريح و گشت و گذار در آن سپري مي كنند. از طرفي رستوران ها و مراكز خريد متعددي در مارماريس مارينا واقع شده اند كه محبوبيت اين منطقه ديدني مارماريس را بين توريستان دوچندان كرده اند. از ديگر اماكن توريستي مارماريس مي توان به كوه هاي سرسبز مارماريس، ميدان جوانان 19 مي با رستوران ها و شب هاي سرزنده بي نظيرش، آرامگاه صخره اي ساريان، غار نيمارا، منطقه داليان با رستوران ها و رودخانه زيبايش و موزه مارماريس اشاره كرد. از طرفي خيلي از توريستان با سفر به مارماريس فرصت را غنيمت شمرده و از منطقه توريستي پاموك كاله و جزيره سدير (جزيره كلئوپاترا) در نزديكي مارماريس نيز ديدن مي كنند. علاوه بر اين ها سواحل مارماريس و پارك هاي آبي مارماريس نيز از ديگر اماكن توريستي مارماريس به شمار مي آيند كه به هيچ عنوان نمي توان از آن ها ساده گذشت.

تفريحات مهيج مارماريس

با سفر به مارماريس اين فرصت را خواهيد داشت كه در طبيعت زيباي آن گشت و گذار كنيد و تفريح و ورزش مهيج و هيجان انگيز سافاري را در تور مارماريس تجربه كنيد. همچنين مي توانيد اين گشت و گذار را با اسب سواري تكميل كنيد. يكي ديگر از پيشنهادهاي تفريح در تور مارماريس از تهران مربوط به گشت و گذار در روستاهاي نزديك مارماريس مي شود كه مطمئنا تجربه متفاوتي برايتان خواهد بود. تجربه تفريحات ديگري نيز در مارماريس ممكن است كه مهمترين آن ها رفتينگ (قايق سواري در آب هاي خروشان)، كارتينگ، كوهنوردي و دره نوردي است.از طرفي مي توانيد انواع ورزش هاي آبي نظير جت اسكي، ماهيگيري و حتي غواصي را در تور مارماريس ارزان قيمت تجربه كنيد.

تور مارماريس

بهترين پارك هاي آبي مارماريس

اگر دوست داريد كه يك روز كامل را با شور و نشاط وصف نشدني در تور مارماريس سپري كنيد، مي توانيد به پارك هاي آبي مارماريس برويد و از امكانات تفريحي جذاب آن ها استفاده كنيد. پارك آبي آتلانتيس و پارك آبي آكوادريم بهترين پارك هاي آبي مارماريس هستند كه تفريح در آن ها براي همه اعضاي خانواده با رده هاي سني مختلف جذاب است.

بهترين سواحل مارماريس در تور مارماريس

ساحل اوربان مارماريس و ساحل اوزونيالي بهترين سواحل مارماريس در داخل شهر به شمار مي آيند. در حالي كه ساحل ايچملر، ساحل تورونك و ساحل كومبولوك از بهترين سواحل نزديك به مارماريس محسوب مي شوند كه هر كدام زيبايي هاي منحصر به فرد خودشان را دارند.

رستوران هاي برتر مارماريس

رستوران ني، رستوران فليني و رستوران روتا از بهترين رستوران هاي مارماريس به شمار مي آيند. همچنين به شما توصيه مي كنيم كه استيك هاي لذيذ استيك هاوس تيفاني را نيز ميل كنيد. اين استيك هاوس بدون شك يكي از جذاب ترين رستوران هاي مارماريس است كه به هيچ عنوان نبايد طعم فوق العاده غذاهايشان را از دست بدهيد.

بهترين مراكز خريد مارماريس

مركز خريد نتسل مارينا، مركز خريد پوينت و مركز خريد گيما از بهترين مراكز خريد مارماريس به شمار مي آيند.همچنين براي تجربه يك خريد محلي و خريد ارزان در تور مارماريس مي توانيد از بازار بزرگ مارماريس بازديد كنيد يا در پنج شنبه بازار مارماريس و چهارشنبه بازار ايچملر شركت كنيد.

تور تركيه مارماريس ارزان قيمت

خدمات تور مارماريس

رزرو و اخذ بليط هواپيما براي مسيرهاي رفت و برگشت

ترانسفر فرودگاهي رايگان

رزرو بهترين و مناسب ترين هتل ها

تور ليدر فارسي زبان و كاملا مسلط

گشت شهري رايگان

بيمه مسافرتي

golbargtravel

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 688
  • بازدید کلی : 40469
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی